Cold.





-Vänster?





Kommentarer
Postat av: emma

åh, ditt barn! :)

verkligen megafin, jag skulle också vilja ha en katt!

2009-02-07 @ 12:41:54
Postat av: Elin

Haha ja vi drack jäger där i slutet innan vi drog ut till taxin :D Men du drack även Smirnoff Ice Black med ett svart sugrör tror jag. Haha bli inte rädd nu, men jag har grymt bra minne ibland att det är sjukt :D

Ja jag behöver knappt ta nå tabletter alls mot det onda. Fast känns såklart när nån av hundarna kommer och ska ligga hos mig och då såklart just på bröstet..AJJ säger jag bara, då känns det ;D Kram!

2009-02-07 @ 18:29:55
URL: http://itsallaboutelin.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja och jag som aldrig hann smaka dom :(

Haha nej och dom är ju pudlar och dom är lite smådum, men huuur söta och mysiga som helst så jag förlåter dom :D

2009-02-07 @ 22:06:51
Postat av: Elin

Ja dom är ju hur söta som helst! :D

Jo jag bor här i n-ling nu. Flyttade ju hem igen från Stockholm för ett år sen, men det va inte lätt att hitta nå jobb här..och det jag väl fick va det sämsta man kan få..så sa upp mig :P Men jag tar mig nog härifrån igen nån gång, känner inge stress för det just nu direkt.. Är bara skönt att ha fått ta det lugnt, ta tag i mig själv och må bra igen. Har nog inte mått såhär underbart på jag vet inte hur länge :D

2009-02-08 @ 11:54:03
URL: http://itsallaboutelin.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hahah såå söt!

2009-02-13 @ 11:14:36
URL: http://blogbyher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0